maanantai 29. huhtikuuta 2013

Moi vauva!

Tässä nyt tällainen raskaushypetys: ihanaa kun nuo vauvan liikkeet jo tuntuu selvästi! Niin suloista möyrintää että alkaa väkisinkin hymyilyttää. 

Kunhan saan kahvin juotua lähden salille ennen keskipäivän neuvolaa ja iltapäivän uuteen kotiin vierailua. Googlailin, onko jotain huomioitavaa salitreenissä näin paksuna ollessa, mutten löytränyt mitään yleispätevää ohjetta. Ehkä menen sitten varhaisultran lääkärin neuvolla: niin kauan kun ei tunnu pahalta saa tehdä mitä vain. 

Olen alkanut pelkäämään, että istukka repeää salihommissa. Vaikka ei mun treeni mitään sellaista repivää/ räjähtävää ole, mutta teen kuitenkin isoilla painoilla. 

Moi vauva moi, mitä potkit siellä! <3

4 kommenttia:

  1. Yh, ällö toi lisäys pienellä printillä!! Ihan säikähdin!
    Muuten hyvältä kuulostaa, paitsi että kuinka paljon se vauva on hiljaa eli vaikka nukkuu? Että eihän se koko ajan möyri?

    K

    VastaaPoista
  2. Ällöpä ällö.

    8)

    Ei se koko ajan möyri, ja ne liikkeet on vielä niin kevyitä ettei esim. estä mua nukkumasta, kiva niitä on tunnustella :) Ehkä alle puol tuntia liikkuu, sitten taas joku tunti hiljasta, liikettä jne. Mutta en tiiä onko sillä vielä varsinaisia uni- valverytmejä, tiedä hänestä :D

    VastaaPoista
  3. Hyvä tietää, olishan se ehkä vähän rasittavaa, jos se möyriminen olis lähellä kipua sulle (niin kuin itseasiassa pitkään luulin). Parempi näin!

    Tiesitkö muuten, että Klikkaa mua -sarjaa kuvataan toinen tuotantokausi nyt keväällä? Huomasin nimittäin, että hakivat avustajia työkkärin sivuilla noihin kuvauksiin. Tykkään! Just nyt vappukoomassa olen sitä sun antamaa levyä katsonut ristiinrastiin. Tosi hyvä sarja. Vielä kun sen Tukka auki saisin tänne.

    K

    VastaaPoista
  4. Juu ei mitään kipua. :) Ja kun oon niin paljon hermoillu, että vauvalle käy jotain, niin luulen ettei kovatkaan potkut mieltäni rasita.

    oon kuullu joo, mutten tienny että nyt jo! Vaikee ajatella mihin se voi vielä jatkua, Ellan deittailun päivät taitaa olla ohi?

    Oliko tuo Tukka auki - juttu pyyntö? :D

    VastaaPoista

Mitäs mietit?