torstai 15. maaliskuuta 2012

Tarinoita tissivaosta

Pakko kertoa kun on naurattanut tämä juttu kamalasti viime päivinä:

Siskoni on tulossa parin viikon päästä toisen siskoni luokse tänne Helsinkiin viettämään aikaa ja lukemaan yliopiston valintakokeisiin (sniiiiiiiisk! Mun pikkuinen sisko!!). Minä olin jotenkin käsittänyt, ettei hän ehdi nähdä minua kuin kerran hätäisesti ja näin siitä oikein painajaistakin, että kumpikaan siskoistani ei halua nähdä minua. Heräsin tuosta kamalasta painajaisesta hädissäni ynisten ja yritin kaivautua Villen kainaloon lohtua hakemaan. Ville piti minua kädellä kaukana itsestään ja ynisten yritin kuopia itseäni hänen luokseen, näytin varmaan sokealta vastasyntyneeltä myyrältä. Sitten Ville kysyi "Näitkö unia?". Minä (luullen luonnollisesti että Ville on hereillä): "Näin. Painajaisia." Ville: "Mmm... Tissivako..." Hmm, taisi Villekin nähdä unia! :-D

Mitäs muuta. Noh, huomenna mennään illalla yksien ystävien luo kylään, jee! Kivaa saada välillä maisemanvaihdosta. Kivaa olla myös aamupäivä kotona kun sain ylimääräisen vapaan ahkeruuteni ansiosta (ja myös siksi, että viime viikolla tekemäni työmäärä "ei oo enää laillista", hih). Yritän saada siivottua vessan ja pestyä pyykkiä ja sitten käytyä salilla PITKÄSTÄ aikaa. Olen lihonut viisisataa kiloa viime viikkoina, mutta se asia muuttuu nyt. Oikein sinetoin päätökseni syömällä äsken puolikkaan suklaalevyn...

Illalla käytiin Villen kanssa Kampissa yhdessä ravintolassa, jossa on buffetin omaisesti thaikkua, kiinalaista ja sushia. Se sushi oli parasta mitä olen ikinä maistanut (kolmas kerta toden sanoo) ja söinkin varmaan viisitoista sellaista pötkylää (?)...Ja nytkin tekee kauheasti mieli kun vain ajattelinkin.

Ennen herkuttelua käytiin vähän shoppailemassa. Ostin kaksi itseruskettavaa voidetta, Kill Bill 1:n ja 2:n, naamanputsarin, viiniä, ananaksen ja sen suklaan, josta jo puolet on hävinnyt. 

Olen ollut tänään ihan ylikierroksilla ja pölöttänyt kaikkia sekojuttuja ja nauranut ihan levottomana. Älkää huolestuko, kunnon yöunien jälkeen olen taas oma tasainen ja vakavamielinen itseni. ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs mietit?