lauantai 23. huhtikuuta 2011

Elämä on pitkä puutelista/ se silloin tällöin täyttyy suudelmista

Äsken oli hetken kiva tunne, kun tilillä oli kamalasti rahaa. Sain hetken kuvitella olevani vielä viikko ennen palkkapäivää varoissani. Sitten maksoin matkan ja tilille jäi aika paljon vaatimattomampi summa. Eikä nuo rahat edes olleet minun, vaan Villen ja iskän.

Matka on elokuussa ja sen määränpäänä on Karjala, Sortavala. Mennään sinne isän puolen suvun kotikonnuille muutamien sukulaisten kanssa. Kivaa!

Eilen katseltiin kera nuorimman pikkusiskoni, joka muuten täyttää ensi viikolla 18!, lentoja Lontooseen. Ollaan menossa sinne heinä-elokuun vaihteessa. Elokuussa mulla on loma ja on kivaa että on matkoja tiedossa. Vaikka viihtyisin kyllä ihan kotonakin. No kyllä mun lomapäivät riittää molempiin.

Tänään menen töiden puitteissa viettämään "omanuoreni" kanssa omaohjaaja-aikaa Ateneumiin ja ravintolaan. Kauhean rankkaa työn tekoa ;-)

2 kommenttia:

  1. AVOT!! <3 nyt oon taas jo ihan fiiliksissä :D enemmän kyl Lontoosta ku Karjalasta, vaikka varmasti molemmista reissuista tulee kivoi (:
    -Zazu

    VastaaPoista
  2. Oij sinä lomailija pääset vaikka minnekä käymään!
    Minä ja Tiitus lomaillaan kesäkuussa ja oltais tulossa sillon siis sinnepäin! Meille on ihan sama minä päivänä, Kepalle kävis kuulemma paremmin arkipäivät, ku on viikonloput aina töissä. Veetuttaa kun on rahat ihan finaalissa, mut M lupas sponssata reissua. Heinäkuun oonkin sitten (onneksi) töissä :)
    -Miia

    VastaaPoista

Mitäs mietit?