perjantai 9. maaliskuuta 2012

Treffit

Olen ollut tällä viikolla töissä jo 38 tuntia, eli normi viikon, ja vielä on 17-24 tuntia jäljellä ennen maanantain vapaata. Olen ihan zen asian suhteen, mikäs siellä töissä ollessa kun ottaa sen asenteen, että oma elämä (parisuhde, ystävät, kuntosali, kotityöt, lenkkeily, leffat, "kotoilu") on hyllyllä sen aikaa. Ja saahan ne tunnit sitten takaisin. Eikä mene rahaa kun ei ehdi käymään missään.

Tänään kuitenkin nostin elämäni hetkeksi hyllyltä ja lähdin treffeille. Oman rakkaan Villeni kanssa, kenenkäs muunkaan. Tänään olisi ollut vapaapäivä mutta lupauduin lyhyeen aamuun, ja kun yhdeltä kipitin kotiin järjestimme pikasiivouksen. Ville tiskasi, minä pesin vessan ja pyyhin olkkarin lasipöydän. Ostin matkalla punaisia tulppaaneja, heitin kuivuneet roskiin, nyt on taas feng shuit kohdillaan.

Sitten alkoi se treffi-osuus (ensin työ sitten huvi, kuten pikkuvanhasti lausahdin). Menimme keilaamaan. Voi että oli kivaa, viime kerrasta onkin noin neljä vuotta. Olin jopa puoleen väliin asti johdossa, sitten Ville kiri niukkaan johtoasemaan. Keilaradalta matkattiin Kamppiin ja käytiin ostamassa mulle dödö, vessaan (miten monta kertaa voi mainita deittejä käsittelevässä postauksessa niinkin maallisen asian kuin  v e s s a?!) loisteputken ja huikopalaksi Pätkis-suklaapatukat (hih). Sitten Ville meni silmälasikauppaan ostamaan silmälasit ja minä apteekkiin ostamaan laastaria (viilsin eilen töissä hernekeittopurkin kannella ilkeän haavan etusormeeni ja se tihkuttaa vieläkin verta!). Tapasimme apteekin edessä ja jatkoimme syömään - Villen sanojen mukaan - "ihan vain juntisti Rossoon". Ruoka oli hyvää ja oli kiva jutella ja nauraa,ja lähtiessämme tunsin itseni niin naiseksi kun Ville auttoi takin päälleni. 

Menimme kotiin kaupan kautta, Ville osti pienen ja minä ison pussin karkkia. Sitten ei kun saunaan ja siinä oli ne treffit. Nyt levittämään pyykit ja unten maille. Ihanaa päästä nukkumaan!

3 kommenttia:

  1. Omahoitajan kanssa olemme keilaamisesta puhuneet, mutta nyt on hänen vuoronsa tehdä töitä vuorotta. Saa siis nähdä, koska se hetki koittaa.

    Se on muuten kumma, miten sellainen pieni ele kuin takin auttaminen päälle, tekee hyvän olon. Yksi tyyppi tekee sitä kanssa. :-D

    Hyvää työtä! Nähdään!

    VastaaPoista
  2. Vaikkei tää mikään feisbuuk olekaan, niin tykkään!
    Kuulostaa varsin mallikkaalta päivältä =).

    Mäkin oon ostellut aika usein kukkia viime aikoina. Tykkään siitäkin. Parempi raha kukkiin kuin karkkiin (jos siis voi saada vain toisen niistä).

    Kerttu

    VastaaPoista
  3. Kummitus, keilaaminen on kyllä hauskaa! Joskin mietittiin siinä, että tunti alkaa olla kahdelle aika maksimi-aika, keskittyminen ja jaksaminen herpaantui loppuvaiheilla :D Nelinpelinä vois olla kivaa!

    Mulle tulee yleensä takin päälle auttamisesta vaivaantunut olo :D Mutta tuohon hetkeen ja tunnelmaan se istui hyvin!

    Olin viime viikolla 60 tuntia töissä, yäk. Nähdään leppoisemmissa merkeissä pe!

    Kepa, oli kyllä mallikas päivä :) Mä ajattelin ostaa tänään karkkia, vaikka vedinkin eilen sellaisen Pupuneidin rakeet - pussin :D Ja vaikka on kukkiakin ;)

    VastaaPoista

Mitäs mietit?