maanantai 12. maaliskuuta 2012

Vapaapäivä

Olen tänään viettänyt ansaittua vapaata (viime viikolla oli hullut 60 tuntia töitä). Olen nukkunut myöhään, syönyt pitkän kaavan kautta aamupalaa, silittänyt silityskoppani tyhjäksi, tiskannut, katsonut kuusi jaksoa Klikkaa mua! - sarjaa dvd:ltä, käynyt postissa postittamassa kortit kummipojilleni ja kirjeen Diakiin, käynyt kirjastossa, käynyt hakemassa ison pussin karkkia ja pizzan. Olen lakannut kynteni karkkiväreillä. Olen potenut vähän flunssaa ja ollut veto pois. Olen miettinyt apila-tatuointiani, olen inhonnut sitä siitä asti kun otin sen eli vuodesta 2009 ja nyt ostin itselleni lahjakortin erääseen tatuointiliikkeeseen, ajattelin että muokkaan apilani mieleisemmäksi - ja heti lahjakortin ostettuani tuli kauhea haikeus ja mietin etten minä taidakaan raaskia siitä luopua. Vaikka se onkin ihan typerä. Ehkä otan siihen pienen varren ja sitten loppulahjakortillani otan alaselkään/ jalkapöydälle /lapaan/ kaulaan pienen sydämen. Kortti on voimassa kolme kuukautta että on tässä aikaa miettiä. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs mietit?