torstai 22. marraskuuta 2012

Elä sitä maahan kylvä, luuletko että kasvaa

Iik Iiiiiiihaaaaaaaaanaaaaaaaaaa, viikon päästä loma! Nyt voi alkaa jo fiilistellä sitä ja ammentaa siitä jaksamista arkeen, pimeyteen, työhön ja kaikkiin miljooniin päässä pyöriviin asioihin.

Olen ollut tänään joku epä-ihminen, ei ole ollut vessahätä eikä nälkä. En siis ole syönyt enkä käynyt vessassa. :-D 

Aamulla heräsin kamaliin menkkakramppeihin, olin unessa vetänyt itseni kippuraan ja heräsin kädet vatsalla. Onneksi särkylääkkeet auttavat. 

Kävin kaupungilla, piti ostaa taas töihin yksiä juttuja ja sitten kävin vielä kirjastolla ja ruokakaupassa. Pimeä oli tullut sinä lyhyenä aikana kun olin sisätiloissa, tämä vuodenaika on kamala, ei ihme että suomalaiset ovat juroja ja umpimielisiä ja hakkaavat puolisonsa kirveellä. 

Keskellä vilkasta Tukholmankatua ostoskassistani katkesi sanka ja siinä olin minä, hokemassa voi helvettiä liikenteen seisoessa, ihmisten katsoessa, nuudelit makkara margariini jauheliha maassa ympärilläni. Oli sellainen hetki etten tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa, mutta onneksi ei oikein ollut aikaa kumpaankaan.

Nyt syön vaikkei olekaan nälkä, laatikko tuoksuu valmiilta. Dumppasin siihen taas jämiä, kasvisgratiinia, perunasipulisekoituksen, ruokakermaa, juustonkyrsän, sipulia, jauhelihaa. Menen yöksi töihin, ehtisiköhän vielä nukkua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs mietit?