sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Iso hali MINULLE

Jotenkin todella raskas viikko takana. Olen herännyt kello neljältä, paitsi tänään, jolloin heräsin 03.30. Olen ollut tyttöjen kanssa kolmestaan Villen työvuorojen takia. Olen ollut yksinäinen, olen hoitanut parisuhdettani, olen itkenyt aivan älyttömästi. Tällä viikolla olen tuntenut niin paljon tunteita että nyt, sunnuntai-iltana lasten nukkuessa ja Villen ollessa töissä, kodin ollessa hiljainen, tunnen minä itseni tyhjiin puristetuksi rätiksi. Tyhjä epätoivosta, toivosta, päättäväisyydestä, surusta, hyväksymisestä, huolesta, ikävästä, ulkopuolisuudesta. 

On kiitollisuus, näistä lapsista tietenkin, Villestäni joka on minun rakas Villeni,  yksinäisyydestäni huolimatta maailman parhaista läheisistäni, siitä että kaikki on hyvin. Kiitollisuus myös itsestäni, vaihteeksi ja kerrankin, siitä että olen rohkea ja jaksava, pidän kaiken "läjässä" (niin kuin hauska ystäväni sanoo) niin monta kertaa itseni ylittäen, rohkeuteni, jaksamiseni, hermoni, kaiken sen.

Niin ja olenpa ollut nyt seitsemän päivää herkkulakossa! Skål på den saken!

2 kommenttia:

  1. Iiiso hali sinulle! Jo pelkästään aamu neljältä heräämiset vetäis piippuun, saati sitten katkonaisen yön jälkeen kahden alle kolme veen paimentaminen, hoivaaminen ja viihdyttäminen, se yhdessäolo kun on niin kovin intensiivistä vielä, vailla taukoja! (Kakella kunnioituksella ihanaa vauvanpallero kummityttöäni ja kadehdittavan energistä ihanaa isosiskoa kohtaan, mutta uskon että kaiken läjässä pitäminen voi joskus tuntua kovin rankalta).

    Toivottavasti tämä viikko on parempi, toivottavasti saat nukuttua enemmän! Toivottavasti lepo auttaa jaksamaan muutkin huolet paremmin! <3

    -M

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihanasta kommentista! Välillä tuntuu et oon ihan kauhee valittaja, kun kuitenkin oon vaan kotona omien lasten kanssa. Mutta valitus jatkukoon jatkossakin :D , koska kaikista kivoista asioista huolimatta kyllähän tää myös rankkaa on. Ihan jo tää lapsi-härdellin handlaaminen ja sit tietty vaihteleva kategoria muita huolia päälle :D

    Kiitos vielä tsemppi-kommentista! Kun nähdään voisit opettaa kummitytölles et klo 04 ei oo mikään ihmisten aika herätä! ;)

    VastaaPoista

Mitäs mietit?