torstai 23. tammikuuta 2014

Normipäivä ei mulle riitä

Nukuttiin tänään Naken kanssa aina puoli yhteentoista asti! Aivan luksusta, ihanaa. Herättiinkin niin nätisti kylki vasten kylkiä että ei voinut päivä alkaa kuin hyvin.

Olen siivonnut, käynyt kävellen kaupassa, katsonut liikaa telkkaria ja syönyt liikaa herkkuja. Kahvakuulaillutkin, kyllä, mutta ne herkut, ne herkut... Leivoin mustikkamuffinseja ja niitähän on tietysti pitänyt maistella, ja äsken tein sellaista riisi-soija-juttua (riisiä, soijasuikaleita, paprikaa, jalapenoa, ruokakermaa, aurajuustoa, sipulia) ja sitä sitten tuossa pupelsin... Välillä tuntuu etten ikinä pääse eroon näistä kymmenestä ylikilostani, kun olen niin armollinen itselleni. 
 
Tänään olen kaivannut töihin. Nakke on maailman ihanin, on kivaa tehdä asioita rauhassa, mutta voi Luoja miten pitkästynyt välillä olen... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs mietit?